Аннотации:
У кваліфікаційній роботі розглянуто питання формування та просування бренду торгової марки.
Кваліфікаційна робота містить такі розділи:
– теоретичні основи розвитку бренду;
– аналіз формування та просування бренду торгової марки «KITE» (на матеріалах ТОВ «ВІВАТ Трейдінг»);
– шляхи удосконалення просування бренду торгової марки «KITE».
Висновки, зроблені у процесі роботи, відображають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення просування бренду торгової марки «KITE».
Описание:
Борисович, В. А. Формування та просування бренду торгової марки «KITE» (на матеріалах ТОВ «ВІВАТ Трейдінг») : магістерська робота : 075 Маркетинг / В. А. Борисович ; керівник роботи Забаштанська Т. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 86 с.