Короткий опис(реферат):
У статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю в наукоємних галузях, зокрема методи просування інноваційних розробок. Для просування інноваційних розробок та нового товару використовують інноваційний маркетинг. Здійснено аналіз маркетингових заходів щодо просування інноваційних розробок. Під час розроблення маркетингової політики просування інноваційного продукту необхідно враховувати його специфічні властивості. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингу інновацій як діяльності, спрямованої на пошук нових сфер та способів використання потенціалу підприємства.
Суть розробки, основні результати:
Москаленко, В. А. Удосконалення основних напрямів маркетингової політики просування інноваційних розробок / В. А. Москаленко // Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія : Економіка і управління. - 2018. - Т. 29 (68) № 5. - С. 72-76.