Abstract:
Підвищення статусу та ролі фахівців у галузі соціальної роботи в сучасних умовах багато в чому визначається рівнем їх професійної спрямованості та компетентності. Вдосконалення системи підготовки фахівців з надання соціально-реабілітаційних послуг з метою зміни рівня їх професійної спрямованості, що позитивно впливатиме на якість їх майбутньої професійної діяльності з корекційної підтримки вищезазначеної категорії дітей у освітньо-реабілітаційних закладах зумовило вибір теми дослідження: «Особливості професійної спрямованості майбутнього соціального працівника у роботі з дітьми із особливими потребами».
Преший розділ присвячено аналізу проблеми корекційної підтримки та професійної спрямованості в науковій літературі: розглядено сутність професійної спрямованості, її структура та рівні сформованості, а також особливості надання корекційної підтримки дітям із особливими потребами.
В другому розділі роботи досліджено психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників у роботі з дітьми із особливими потребами. В третьому розділі розкрито теоретико-методологічні засади психологічного впливу на процес формування професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників та запропоновано програму психологічного забезпечення процесу формування професійної спрямованості майбутніх фахівців соціальної сфери у роботі з дітьми із особливими потребами.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: досліджено психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх соціальних працівників, і на цій підставі розроблено програму, в якій визначено зміст, засоби та методи психологічного забезпечення процесу формування психологічної спрямованості майбутнього соціального працівника у роботі з дітьми із особливими потребами на всіх етапах навчання у ЗВО.
Description:
Попова, В. В. Особливості професійної спрямованості майбутнього соціального працівника у роботі з дітьми із особливими потребами : магістерська робота: 231 Соціальна робота / В. В. Попова ; керівник роботи Герасименко О. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2020. – 90 с.