dc.contributor.author |
Зеленська, О. О.
|
|
dc.contributor.author |
Алєшугіна, Н. О.
|
|
dc.contributor.author |
Зеленський, В. С.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-05-21T11:57:32Z |
|
dc.date.available |
2021-05-21T11:57:32Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/22281 |
|
dc.description |
Зеленська, О. О. Клієнтоорієнтований підхід у технології туристичних продажів / О. О. Зеленська, Н. О. Алєшугіна, В. С. Зеленський // Юність науки – 2020: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез доповідей Х Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 23-24 квіт. 2020 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020. – С. 914-916. |
en_US |
dc.description.abstract |
Уміння продавати в сучасному світі стало одним із базових умінь кожної працюючої
людини. Майстерність у техніках продажу, переважною мірою, визначає престижність
роботи, рівень доходу й успішність (і не лише фінансову) кожної людини. Для туристичного бізнесу уміння менеджерів продавати туристичний продукт означає отримання високих прибутків, формування гарного іміджу туристичної фірми та її процвітання в майбутньому. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" |
en_US |
dc.subject |
клієнтоорієнтований підхід |
en_US |
dc.subject |
туристичні продажі |
en_US |
dc.title |
Клієнтоорієнтований підхід у технології туристичних продажів |
en_US |
dc.type |
Working Paper |
en_US |