Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Горна, В. А. | |
dc.contributor.author | Філіпович, В. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-15T13:15:41Z | |
dc.date.available | 2021-12-15T13:15:41Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24689 | |
dc.description | Горна, В. А. Психологічні особливості дітей, що мають порушення комунікативної взаємодії / В. А. Горна ; наук. кер. В. М. Філіпович // Соціальні інновації в контексті реформаційних змін : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 21 листоп. 2021 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 19-21. | en_US |
dc.description.abstract | Фахівці, що працюють з дітками, які мають порушення комунікативної взаємодії, повинні формувати у дітей вільне володіння вербальними та невербальними засобами спілкування, що дозволяють реалізувати свій задум у взаємодії суб’єктів спілкування в різних комунікативних ситуаціях. Корекційно-розвивальна робота повинна бути спрямована на розвиток: сенсорних та рухових функцій; вербальної комунікації; невербального спілкування; емоційно-вольової сфери; що допоможе при формуванні рис гармонійної і незакомплексованої особистості. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка" | en_US |
dc.subject | дитина | en_US |
dc.subject | комунікативність | en_US |
dc.title | Психологічні особливості дітей, що мають порушення комунікативної взаємодії | en_US |
dc.type | Working Paper | en_US |