Короткий опис(реферат):
Чимало людей відчувають труднощі у ефективності спілкування та успішності трудової діяльності. Найчастіше це пов'язано з тим, що вони не повною мірою оцінюють свої можливості та здібності, тим самим використовуючи непродуктивні стратегії поведінки. Ставлення до самоефективності – це дуже важливий чинник, що визначає наш вибір дії.
Чим вище самоефективність, тим більша ймовірність того, що людина намагатиметься щосили для досягнення мети. У зв'язку з цим необхідно мати чітке уявлення про самоефективність і способи її підвищення або, іншими словами, про фактори, що на неї впливають.
Перший розділ роботи присвячено теоретико- методологічному аналізу проблеми самоефективності у науковій літературі, розглядено теорії самоефективності у професійній діяльності, теоретично досліджено особливості самоефективності фахівців соціальних служб. В другому розділі досліджено рівень сформованості компонентів самоефективності майбутніх соціальних працівників. В третьому розділі запропоновано програму розвитку самоефективності для студентської молоді.
Наукова новизна роботи пoлягaє у нacтупнoму : здiйcнено тeopeтичний aнaлiз проблеми самоефективності у науковій літературі, проаналізовано теорії самоефективності у професійній діяльності; досліджено зміст і складові самоефективності фахівців соціальних служб; визначено показники гностично - рефлексивної, афективно-ціннісної і поведінково-регулятивної складових розвитку самоефективності майбутніх фахівців соціальних служб; розроблено програму розвитку самоефективності майбутніх фахівців соціальних служб.
Суть розробки, основні результати:
Євтушенко, О. В. Особливості розвитку самоефективності майбутніх фахівців соціальних служб у процесі професійної підготовки : випускна кваліфікаційна робота : 231 "Соціальна робота" / О. В. Євтушенко ; керівник роботи В. М. Філіпович ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра креативних індустрій та соціальних інновацій. – Чернігів, 2021. – 69 с.