Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Євтушенко, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2022-01-06T10:30:26Z | |
dc.date.available | 2022-01-06T10:30:26Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/24924 | |
dc.description | Євтушенко, О. В. Особливості розвитку самоефективності майбутніх фахівців соціальних служб у процесі професійної підготовки : випускна кваліфікаційна робота : 231 "Соціальна робота" / О. В. Євтушенко ; керівник роботи В. М. Філіпович ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра креативних індустрій та соціальних інновацій. – Чернігів, 2021. – 69 с. | en_US |
dc.description.abstract | Чимало людей відчувають труднощі у ефективності спілкування та успішності трудової діяльності. Найчастіше це пов'язано з тим, що вони не повною мірою оцінюють свої можливості та здібності, тим самим використовуючи непродуктивні стратегії поведінки. Ставлення до самоефективності – це дуже важливий чинник, що визначає наш вибір дії. Чим вище самоефективність, тим більша ймовірність того, що людина намагатиметься щосили для досягнення мети. У зв'язку з цим необхідно мати чітке уявлення про самоефективність і способи її підвищення або, іншими словами, про фактори, що на неї впливають. Перший розділ роботи присвячено теоретико- методологічному аналізу проблеми самоефективності у науковій літературі, розглядено теорії самоефективності у професійній діяльності, теоретично досліджено особливості самоефективності фахівців соціальних служб. В другому розділі досліджено рівень сформованості компонентів самоефективності майбутніх соціальних працівників. В третьому розділі запропоновано програму розвитку самоефективності для студентської молоді. Наукова новизна роботи пoлягaє у нacтупнoму : здiйcнено тeopeтичний aнaлiз проблеми самоефективності у науковій літературі, проаналізовано теорії самоефективності у професійній діяльності; досліджено зміст і складові самоефективності фахівців соціальних служб; визначено показники гностично - рефлексивної, афективно-ціннісної і поведінково-регулятивної складових розвитку самоефективності майбутніх фахівців соціальних служб; розроблено програму розвитку самоефективності майбутніх фахівців соціальних служб. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | самоефективність | en_US |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | en_US |
dc.subject | майбутні соціальні працівники | en_US |
dc.subject | студентська молодь | en_US |
dc.subject | соціально-психологічний тренінг | en_US |
dc.subject | self-efficacy | en_US |
dc.subject | applicants for higher education | en_US |
dc.subject | future social workers | en_US |
dc.subject | student youth | en_US |
dc.subject | socio-psychological training | en_US |
dc.title | Особливості розвитку самоефективності майбутніх фахівців соціальних служб у процесі професійної підготовки | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | Many people experience difficulties in the effectiveness of communication and success in work. This is often due to the fact that they do not fully assess their capabilities and abilities, thereby using unproductive behavioral strategies. Attitude towards self-efficacy is a very important factor that determines our choice of action. The higher the self-efficacy, the more likely it is that a person will try his best to achieve the goal. In this regard, it is necessary to have a clear idea of self-efficacy and ways to increase it, or, in other words, the factors that affect it. The first section is devoted to theoretical and methodological analysis of the problem of self-efficacy in the scientific literature, considers the theory of self-efficacy in professional activities, theoretically investigated the features of self-efficacy of social services. The second section examines the level of formation of components of self-efficacy of future social workers. The third section proposes a program for the development of self-efficacy for student youth.The scientific novelty of the work lies in the following: the theoretical analysis of the problem of self-efficacy in the scientific literature is carried out, the theories of self-efficacy in professional activity are analyzed; the content and components of self-efficacy of social service specialists are studied; indicators of gnostic-reflexive, affective-value and behavioral-regulatory components of self- efficacy development of future specialists of social services are determined; the program of development of self-efficacy of future specialists of social services is developed. | en_US |