Короткий опис(реферат):
Можна зробити висновок, що застосування маркетингового планування має декілька вагомих переваг, зокрема більш чітке бачення цілей та стратегії розвитку підприємства, що матиме позитивний вплив на конкурентів; забезпечення більш ефективного розподілу ресурсів для досягнення поставлених завдань та цілей; забезпечення кращої організації та узгодженості роботи відділів підприємства; підвищення можливостей визначити ефективність досягнутих результатів.
Суть розробки, основні результати:
Лабута, А. О. Маркетингове планування як інструмент ефективного бізнесу / А. О. Лабута ; наук. кер. В. А. Москаленко // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 1. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 218-220.