Короткий опис(реферат):
Використання реклами в Інтернеті є ефективним способом подачі інформації і в наш час, і в майбутньому. Для підприємців вона є дуже вигідною, але в деяких випадках негативно впливає на потенційних покупців. Тому нашим завданням є скорочення потоку адресованої нам реклами, але це досить складно зробити. Реалізувати цю ідею можна, насамперед, через підняття рівня свідомості та осмислену фільтрацію інформації, що кожного дня проходить через людину.
Суть розробки, основні результати:
Хуторна, І. О. Інтернет-реклама та її вплив на соціум / І. О. Хуторна ; наук. кер. С. В. Киселиця // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 362-364.