Abstract:
Актуальність теми дослідження пов`язана з вивченням процесів регулювання діяльності, психічних станів, психологічної стійкості до стресу, зокрема у студентів таких майбутніх професій як «людина-людина».
В розділі 1 магістерської роботи розглянуто теоретико-методологічні засади дослідження ціннісних орієнтацій студентської молоді, як необхідної умови стресостійкості в умовах конвенційної війни.
Розділ 2 присвячений дослідженню ціннісних орієнтацій студентської молоді, як необхідної умови стресостійкості в умовах конвенційної війни. Відносно ціннісних орієнтацій більшість студентів мають високий рівень наступних показників: конформізм, доброта, стимуляція та безпека. Багатьма студентами були відзначені цінності на середньому рівні, серед них наступні: традиції, універсалізм, самостійність, гедонізм та досягнення.
У розділі 3 магістерської роботи представлено шляхи та засоби розвитку стресостійкості студентської молоді. Розроблено корекційну програму розвитку стресостійкості та ціннісних орієнтацій студентської молоді в умовах війни.
Наукова новизна роботи полягає в дослідженні залежності між стресостійкістю та системою цінностей студентської молоді в умовах повномасштабної війни: більшість респондентів мають досить стійкі ціннісні орієнтації серед молоді та середній рівень стресостійкості.
Description:
Грабовець, К. В. Взаємозв’язок ціннісних орієнтацій та стресостійкості у студентської молоді в умовах повномасштабної війни : випускна кваліфікаційна робота : 231 "Соціальна робота" / К. В. Грабовець, М. М. Каюжинська ; керівник роботи Г. Л. Чепурна ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра Креативних індустрій та соціальних інновацій. – Чернігів, 2022. – 98 с.