Аннотации:
На основі результатів дослідження була зроблена модель забезпечення безпеки користувачів CRM системи.
Отже, Метою даної роботи є створення моделі захищеної взаємодії клієнтів з компанією на основі CRM-системи та надання пропозицій щодо удосконалення функціональних можливостей та розширення структурних складових CRM – системи.
Досягнення цієї мети передбачає вирішення наступних завдань:
- виявити поняття, суть, значення, цілі та основоположні принципи CRM – системи;
- надати характеристику найпопулярніших продуктів CRM – систем в Україні;
- зробити аналіз компонентної архітектури CRM – системи;
- зробити порівняльний аналіз функціональних можливостей CRM – систем компаній Sendpulse та NetHunt;
- надати пропозиції щодо удосконалення функціональних можливостей CRM – системи;
- надати рекомендації щодо розширення структурних складових CRM – системи;
- розробити модель захищеної взаємодії клієнтів з компанією на основі CRM – системи
Предметом дослідження є – модель забезпечення безпеки користувачів CRM систем.
Об’єкт дослідження – процеси взаємовідносин клієнтів з компанією та їх оптимізація.
Методи дослідження. Методологічною основою дослідження послужили наступні методи:
- аналізування;
- порівняння;
5
- моделювання;
- оцінка.
Наукова новизна роботи полягає в наданні рекомендацій щодо розширення структурних складових CRM – систем та створення моделі захищеної взаємодії клієнтів з компанією на основі CRM-системи.
Практичне значення роботи полягає в розробці моделі оптимізації налаштувань взаємодії клієнтів з компанією з метою покращення рівня інформаційної безпеки.
Описание:
Плакса, А. О. Модель забезпечення безпеки користувачів CRM систем : випускна кваліфікаційна робота : 125 "Кібербезпека" / А. О. Плакса ; керівник роботи Д. Б. Мехед ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра кібербезпеки та математичного моделювання. – Чернігів, 2022. – 69 с.