Abstract:
У статті проаналізовано умови та складові забезпечення інноваційного розвитку підприємств аграрного сектору на засадах маркетингу, визначено перелік проблем, що перешкоджають впровадженню інновацій в аграрному секторі та розроблено заходи на покращення стану
інноваційного розвитку аграрних підприємств. У статті доведено, що на сьогодні інноваційна
діяльність підприємств аграрного сектору не може бути успішною без систематичного проведення маркетингових досліджень, чіткої та ефективної системи надходження та обробки інформації щодо маркетингового середовища. Виявлено основні причини неефективних рішень у
процесі планування інноваційної діяльності на підприємствах аграрного сектору. Розроблено механізм забезпечення системи управління інноваційною діяльністю підприємств та модель планування інноваційної діяльності на засадах маркетингу.
Description:
Луцій, О. Механізм забезпечення інноваційної діяльності підприємств аграрного сектору на засадах маркетингу / О. Луцій, В. Бондаренко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2022. - № 4 (32). - С. 144-155.