Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сапон, С. П. | |
dc.contributor.author | Федориненко, Д. Ю. | |
dc.contributor.author | Бойко, С. В. | |
dc.date.accessioned | 2016-01-18T13:55:46Z | |
dc.date.available | 2016-01-18T13:55:46Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/8449 | |
dc.description | Сапон, С. П. Врахування температурних деформацій при визначенні функції радіального зазору в гідростатичній опорі високошвидкісного шпиндельного узла / С. П. Сапон, Д. Ю. Федориненко, С. В. Бойко // Технологічні комплекси. - 2014. - № 2. - С. 154-159. | en_US |
dc.description.abstract | Обґрунтовано необхідність та наведена методика врахування температурних деформацій одночасно з відхиленнями форми опорних поверхонь гідростатичних підшипників для аналізу функції радіального динамічного зазору. За результатами моделювання визначено питому частку температурних деформацій у величини статичного радіального зазору гідростатичної опори високошвидкісного шпиндельного вузла при різних значеннях зазору та температури. Встановлено вплив температури на величину амплітуд гармонік профілю поперечного перетину опорних поверхонь шпинделя та гідростатичної втулки. Запропоновано залежність для описання функції радіального динамічного зазору в гідростатичній опорі, в якій спільно з похибками форми враховано зміщення опорних поверхонь гідростатичної втулки та шпинделя, зумовлені їх температурними деформаціями. Наведено рекомендації щодо визначення складових функції радіального динамічного зазору в гідростатичній опорі. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Технологічні комплекси;№ 2 | |
dc.subject | температурні деформації | en_US |
dc.subject | гідростатична опора | en_US |
dc.subject | шпиндельний вузол | en_US |
dc.subject | радіальний зазор | en_US |
dc.subject | похибки форми | en_US |
dc.title | Врахування температурних деформацій при визначенні функції радіального зазору в гідростатичній опорі високошвидкісного шпиндельного узла | en_US |
dc.type | Article | en_US |