Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гагіна, Н. В. | |
dc.contributor.author | Борисенко, В. В. | |
dc.contributor.author | Hahina, N. V. | |
dc.contributor.author | Borysenko, V. V. | |
dc.date.accessioned | 2016-01-21T10:21:27Z | |
dc.date.available | 2016-01-21T10:21:27Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/8507 | |
dc.description | Гагіна Н. В. Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі / Н. В. Гагіна, В. В. Борисенко // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 3. - С. 42-51 | en_US |
dc.description.abstract | У статті узагальнено досвід реалізації особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні вищої школи, проаналізовано сучасні тенденції розвитку дистанційного освітнього процесу, розглянуто особливості впровадження ефективних технологій дистанційної освіти, обґрунтовано умови та шляхи використання особистісно зорієнтованого підходу як основи дистанційного навчання у вищій школі, визначено права і можливості студентів ВНЗ за умови застосування особистісно зорієнтованого підходу в процесі дистанційного навчання. Автори пропонують засоби практичної реалізації ОЗОН у дистанційній освіті, наголошують на вагомій ролі самостійної навчальної діяльності як важливому аспекті дистанційного навчання, виборі найоптимальніших підходів до організації навчального процесу, доводять значущість педагогічної підтримки та консультування для збільшення автономії студентів та посилення ролі самоосвіти. In the article the experience of implementing a student-centered approach into high school distance learning is summarized, current trends in the development of distance education process are analyzed, the peculiarities of applying effective distance learning technologies are considered, the conditions and ways of using the student-centered approach as a framework of distance learning in high school are substantiated, students’ rights and opportunities in the conditions of application of the student-centered approach in the process of distance learning are determined. The authors suggest practical ways of implementing student-centered learning in distance education; emphasize the key role of independent learning activities as an important aspect of distance learning, the choice of optimal approaches to the organization of educational process; prove the importance of pedagogical support and counselling to promote students’ autonomy and increase the role of selfeducation. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Освітологічний дискурс;№ 3 | |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | особистісно зорієнтований підхід | en_US |
dc.subject | навчальна автономія | en_US |
dc.subject | самоосвіта | en_US |
dc.subject | консультування | en_US |
dc.subject | distance learning | en_US |
dc.subject | student-centered approach | en_US |
dc.subject | learner autonomy | en_US |
dc.subject | self-education | en_US |
dc.subject | counselling | en_US |
dc.title | Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в дистанційному навчанні у вищій школі | en_US |
dc.title.alternative | Implementation of a student-centered approach in high school distance learning | en_US |
dc.type | Article | en_US |