Досліджено теоретичні та методологічні проблеми формування та функці¬онування інфраструктури аграрного ринку на регіональному рівні. Визначено суть, склад, функції і здійснено класифікацію її основних елементів. Узагаль¬нено ...
В статті розглянуто проблеми організаційного забезпечення збутової діяльності на підприємствах АПК. Доведено, що високих господарських результатів сільськогосподарське підприємство може досягти лише при умові якісного ...
Розглянуто проблеми маркетингового планування на підприємствах АПК. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише при умові якісного маркетингового планування. Запропоновано алгоритм проведення ...
В статті розглянуто маркетингові комунікації, їх особливості в сільському господарстві. Доведено, що високого рівня збуту виробленої продукції, сільськогосподарські підприємства можуть досягти лише при умові ефективного ...
В статті розглянуто концепції маркетингового менеджменту, їх особливості в сільському господарстві. Доведено, що високих господарських результатів сільськогосподарське підприємство може досягти лише при умові покращення ...
У статті розглянуто проблеми збуту картоплі та овочів. В сучасних умовах ринку рекомендується організовувати сільськогосподарські обслуговуючі кооперативи по збуту картоплі та овочів. Сільськогосподарські збутові кооперативи ...
Розглянуто механізм забезпечення фінансової стабільності сільськогосподарських підприємств. Доведено, що високих господарських результатів підприємство може досягти лише за умови якісного маркетингового планування. Розроблено ...