Короткий опис(реферат):
Сучасний етап розвитку міжнародних економічних відносин відбувається в умовах посилення інтернаціоналізації і транснаціоналізації світового господарства, вираженням яких є діяльність транснаціональних корпорацій (ТНК) як важливих суб’єктів міжнародного підприємництва. В умовах глобалізації ефективна діяльність ТНК дозволяє їм інтенсифікувати інвестиційні та фінансові потоки, поширювати принципи і методи ефективного маркетингу, впроваджуючи інноваційні продукти і технології. Маркетингові комунікації стають важливим чинником економічної діяльності міжнародних компаній щодо виходу на зовнішні ринки, просування своєї продукції до споживачів.
Суть розробки, основні результати:
Полковниченко, С. О. Інструменти маркетингових комунікацій в системі міжнародного бізнесу транснаціональних корпорацій / С. О. Полковниченко, В. М. Левківський // Стратегічні напрямки і пріоритети трансформаційного поступу України : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. - С.170-191.