Abstract:
Сучасні умови розвитку бізнесу, глобалізації та інформатизації вимагають від керівників підприємств вміння правильно позиціонуватись і виділятися серед багатьох конкурентів. Непередбачувані негативні наслідки (від недовіри до величезних втрат), спонтанно сформовані зображеннями, стимулювали ріст досліджень у цій галузі наукових знань.
Зростаюча увага до проблеми формування позитивного іміджу організації не випадкова. Хороший імідж стає необхідною умовою досягнення компанією стійкого та довгострокового успіху в бізнесі. Цьому є цілком обґрунтоване пояснення. Перш за все, в певному сенсі імідж організації зменшить чутливість організації до цін, тим самим надаючи організації ефект отримання певної ринкової влади. По-друге, імідж
зменшує замінність товару, тим самим захищаючи організацію від атак конкурентів та покращуючи її позиції в альтернативних продуктах. Потретє, зображення опомагають компаніям отримати доступ до різних ресурсів: фінансів, інформації, людських ресурсів тощо.
Description:
Рябова, Т. А. Роль іміджу у забезпеченні ринкового успіху підприємства / Т. А. Рябова, Н. Ю. Воєдило // Ефективна економіка. - 2020. - № 12.