Аннотации:
У випускній роботі обґрунтовано підходи до вдосконалення процесу дослідження споживачів ринку фінансових послуг. У першому розділі охарактеризовано сутність процесу дослідження споживачів, визначено методи дослідження та підходи до створення портрету споживача. Другий розділ містить аналіз діяльності АТ КБ Приватбанк, оцінку місця дослідження споживачів в системі управління банку, охарактеризовано напрями дослідження споживачів, що проводить Приватбанк. В третьому розділі запропонована стратегія проведення досліджень споживачів фінансових послуг, розроблений портрет споживача в сегменті малого та середнього бізнесу, оцінена ефективність маркетингових досліджень. Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення проведення досліджень споживачів ринку фінансових послуг.
Описание:
Федченко, А. В. Процес дослідження споживачів ринку фінансових послуг” (на матеріалах АТ КБ "ПРИВАТБАНК") : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. В. Федченко ; керівник роботи Т. А. Рябова ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 77 с.