Abstract:
Everything is changing at an increased rate. Technology for automobiles, homes, and shopping continues to change marketing strategies. Moving forward, the goal is to get in the mind of your primary audience and make their consumer experience memorable.
Utilizing the four tactics above can help create a 21st century marketing strategy that will generate leads through multiple sources and cultivate interest for your business. The days of planning once and being done are over. Today’s marketers must be consistent and relevant in the “now.”
Description:
Syabro, A. V. 21st century marketing: changes and challenges / А. V. Syabro ; наук. кер. О. V. Nikolaienko // Юність науки – 2021: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез ХІ Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 25-26 берез. 2021 р.) : у 2-х ч. Ч. 2. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 427-428.